Reacties van gebruikers

Nadia Nieuwstraten:

Een zeer goede app dat nog vrij onbekend is volgens mij. Ik heb de app nu 2 keer gebruikt en het werkt gewoon. Heb in totaal aan 400 euro bespaard ben echt zo blij! Online shoppen was nog nooit zo leuk haha.

Heb verder echt niks aan te merken, behalve dat het genereren van de code best lang duurt en ik denk ook dat hoe vaker de app gebruikt word hoe langer het duurt om een code te genereren, maarja dat heb ik er wel voor over hoor!

Beoordeling: 9/10


Kim Peralta:

geweldig! heb het ook geprobeerd en dacht eerst dat het niet werkte maar kreeg 2 weken later opeens 3 ontzettend grote pakketjes voor me deur met alles wat ik had besteld voor minder dan 30 euro:

 

keek toen ook naar me email en dat klopte ook gewoon:

Echt ontzettend goed is dit zeg!

Beoordeling: 10/10




Wilt u ook een review schrijven? Dat kan! Mail hiervoor naar hmkortingscodereviews@gmail.com